Underbar helg

Vilket underbart väder de va i går!
vi var ute nästan heladagen och njöt av de underbara vädret, barn sov i vagnen och dom sover så himmla bra ute vilket är kanon. På eftermiddagen kom Marcus och Gisela förbi med lite fika, men först bjöds de på lite korvgrillning meya tyckte de va super att grilla korv och åt jätte bra gjorde hon. 
plockade även fram meyas gunga och oj vad kul hon tyckte de va, mellan skratten så fick hon fram mera mamma mera där va de inte lite fart som gälld för min lillskrutta
dagen avslutade med en taco middag och lite TP spelande med mamma och pappa vilket vi för övrigt van =)

Och nu sitter jag här de e söndag och vi är alla ganska sega, barnen sover och jag och micke sitter vid en varsin data och nördar.
känns som de kommer bli en väldigt lugn dag. Men de är helt okej för i morgon så åker jag, barnen, camilla och hennes savannah på kryssning och de kommer förmodligen bli allt annat en lugnt ;)

Men jag får åter komma på tisdag och berätta hur de har gått, om de blir några flera kryssningar med barnen eller om det var första och sista gången =)












puss å kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0