Huddinge

Det han inte gå många dagar här hemma med pigga barn, i tisdags så fick jag åka med Elias till huddinge igen för han hade de jätte jobbigt med andninge under natten.
När vi kom till barnakuten så fick han inhalera både adneralin och vetolin plus att han fick kortison efter 4 inhalationer så va hans syresättning fortfarande för dålig den låg mellan 87-90% så vi blev inlagda.
Uppe på avdelningen så fick han inhalera var tredje timme dygnet runt och han började pigga på sig, men han syresatte sig fortfarande dåligt så läkarna tyckte att vi skulle vara kavr ett dygn tilll =(
usch va de e tråkigt att ligga så där jag har upptäckt att jag tycker verkligen inte om sjukhus. Det är en sak att jobba men att vara där som patient klara jag mig utan.

sen i onsdags så kom min underbara camilla och henns fina savannah och hälsa på oss vad skulle jag göra utan camilla hon finns alltid där dag som natt och jag är så otroligt glad att jag har henne i mitt liv och de gör ju inte saken sämmre att vi båda är hemma och mammaledig för hennes lilla prinsessa är född 3 dagar efter Elias de kan inte bli bättre.
Elias forsatte att inhaleras var tredje timme f*n va jobbigt de är att bli väckt så där ofta under natten man han inte mer än att somna som var dom där igen.

Men igår (torsdag) så hade syresättningen blivit mycket bättre 97-99% så då tyckte läkaren att vi kunde få åka hem =)
så då var de bara att gå till apoteket och hämta ut så att vi kan forsätta inhalera här hemma. 
Men nu så är vi äntligen hemma hos resten av familjen, de är helt galet att man kan sakna några så otroligt mycket.


Elias när vi kom upp på avdelningen, helt utslagen.


en lite piggare elias väntar på att camilla och savannah ska komma
och hälsa på


min lilla prins med camillas lilla sessa





Nää nu är de dags att inhalera här hemma
puss å kram


Kommentarer
Postat av: Camilla

Så skönt att ni är hemma igen och att Elias mår mycket bättre!!:-)

2011-03-12 @ 20:02:28
URL: http://camton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0