Härlig söndag

Hade en så himmla mysig dag med Meya i går!
Dagen började med sovmorgon, micke gick upp med barnen vid 6 och jag fick sova vidare till 9 och då stog frukosten på bordet. Efter en härlig frukost så var det bara att börja packa för jag och Meya skulle ha en mamma, Meya dag på badhuset=)
Meya va lite skeptisk i början till att bada men det var nog för att hon somnat i bilen och var lite nyvaken. Men efter en stund så kom hon igång och hade jätte kul i barn poolen =)
träffade även "pingu" sydpoolens pingvin så Meya var riktigt nöjd med dagen.
Känns så himmla kul att kunna hitta på nått med bara Meya, och jag tror hon tyckte de va kul att få vara med mamma helt själv. Så det kommer vi göra om fler gånger =)

 




Sen blev ju min lilla prins hela 4 månader igår, tänk att tiden går så himmla fort, vi har även börjat med lite smakportioner i helgen men han värkar inte så imponerad ;) men det är bara att köra på






Puss å kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0