jobbig vecka

ojoj vilken vecka de har varit här hemma, börja med att Meya spydde och vi trodde hon åkt på magsjuka men de visade sig att hon hade öroninflammation min lilla sessa =( usch va jobbigt de va och se henne så dålig, Meya har aldrig haft öroninflammation eller nått annat som gjort henne så dålig tidigare så va riktigt jobbigt och de blev inte bättre av att man va tvungen att tving i henne medicinen =( men nu är hon frisk igen och lika full av energi som vanligt!
Lagom till att Meya började pigga på sig så va de dags för Elias att få de jobbigt med andningen så vi va ner till vc igen och dom inhalera honom med adneralin men dom tyckte inte att han blev bättre så dom skickade oss vidare till huddinge men kom hem efter ett par timmar.
Helgen var väldigt lugn båded jag och micke har varit väldigt trötta för de har inte blivit många timmars sömn under veckan så i lördags va vi ut och njöt av de härliga vädret.
I söndags så gick jag upp med barnen så micke fick sova kände mig illamående och de tog inte lång tid innan jag var tvungen att springa och spy, så himmla vidrigt. 
Sen sov jag ett par timmar på dagen och efter de var illamåendet som bortblåst,de tackar vi för! 
Men nu är de måndag igen och vi ser fram emot en härlig vecka.




Puss å kram
  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0