mycket har hänt!

OJOJ här har de hänt mycket sen jag uppdaterade sist!

Våran lilla sessan som föddes då sista inlägget gjordes är ingen bebis längre. Meya är nu 1 år och 8 månder och hon är en helt underbar, mer vild en tam är vår lilla/stora tjej som även har hunnit bli storasyster.
japp så ligger de till! Den 20 november 2010 kom vårat andra mirakel elias till världen med sina 3920g och 51 cm gjorde han vår familj otroligt lycklig.
livet som 2 barnsmamma är underbart älskar min små så otroligt mycket.

En annan sak som också sket sen sist är att vi har flyttat från västerås till nykvarn vilket betyder hem för mig =)
jag har ju oxå sån himmla tur att min underbara vän camilla fick en lite prinsessa tre dagar efter vi fick elias så
vi har några att umgås med på dagarna, så flytten till nykvarn kunde inte kommit lägliggare.

så nu ska jag försöka uppdatera lite oftare än vad jag gjort tidigare =)

Bjuder även på några  bilder bla på de senaste tillskottet i familjen

Elias 2 dagar



Elias 2 månader


våran underbara lilla/stora sessa





Puss å kram





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0