Föräldragrupp!

Ja då var man ganska nyligen hem kommen  från den sista föräldragruppsträffen... Eller vi kommer att träffas igen men de bli efter alla har fått sin små bäbbar.
Idag har vi pratat mycket om ammning, jag har nu insätt att den första tiden kommer man vara en vandrande mjölkmaskin =)
och lite om hur tiden efter förlossning kommer att vara. Vid tidigare träffar så har vi fått se en film om förlossningar och pratat kring det och även olika typer av smärtlindring mm.
För övrigt idag så har jag så har jag vart ute på hälla för att försöka hitta nån ammningsbehå, men de va ju bara att glömma alla va typ försmå eller så att dom jätte konstigt =(  så de blev att shoppa lite kläder till bäbben istället för det är de inga problem att hitta. Hittade även köpt ett babygym tsom jag var tvungen att köpa. 
Men har fortfarande inte köpt nått skötbord så de får väl bli nästa inköp som görs till Bäbben.

Jaja nu ska jag ta och passa på att slappa lite i soffan innan min underbara kommer hem från jobbet.

Puss å kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh vad mysigt att handla bebiskläder de va fan 4 år sedan jag handlade de.. :) saknar dig! puss

2009-03-31 @ 19:24:57
Postat av: Liten

Välkommen in i bloggvärlden! =)

Kram Anette

2009-04-01 @ 12:11:56
URL: http://litenjag.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0