Valborg!

Jaha då va April snart över.
Idag är det valborg vilket brukar betyda praty party men inte i år eller iaf inte för mig. 
Så när M har slutat idag jobbar kväll denna vecka så ska vi väl äta nått gott och sen försöka ta oss ut för att kunna kolla på någon brasa. 
Va flera år sen jag va och kolla på en brasa så de kan nog bli myssigt.


I morgon är det 1 Maj och då fyller min kärlek år.
Vilket kommer att firas med lite party här hemma, men de kommer inte bli riktigt samma sak i år för dom kommer att dra vidare ut på krogen senare under kvällen.
För jag orkar inte ha en massa folk här hela natten som de brukar vara annars. 
Jag behöver verkligen sova de få timmar jag kan.
Ser fram emot morgondagen =)

Puss å Kram 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0