Fredag!

Jaha då var det fredag igen. Känns som att den här veckan bara sprungit förbi, vet inte riktigt vad jag gjort men snabbt har det gått.
M har jaoobat kväll den här veckan, så himmla myssigt att kunna ha morgonen tillsammans och bara myssa och äte frukost tillsammans. Idag när M hade lunch så ringde han mig och sa att om jag ville så kunnde han komma förbi här hemma så kunde vi äte lunch tillsammans vilket jag tyckte lät som en super bra idee så han svängde förbi burgerking och köpte med sig lite lunch till oss och sen satt vi ute i solen och njöt. Så myssigt.
Så himmla underbart att våren har kommit. Nu längtar jag bara tills våran lilla bäbbe kommer så man kan gå lång barnvgnspromenader och njuta av vädret.
Men nu e de inte långt kvar speciellt inte om veckorna som e kvar ska gå lika fort som den här veckan gjort =)

Nu ska jag forsätta jakten på dynor till våra nya utemöbler som vi ska inhandla i morgon så man kan sitta på balkongen och njuta av solen.

Puss å kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0