Dagen i stora drag!

Dagen började med ett besök hos barnmorskan där jag fick kolla blodtrycket och blodsocker båda värderna va bra. Mätte magen och sf måttet låg på 32 och bäbbens hjärlud låg på 148 slag/min och även de va väldigt bra...
Bäbben har inte vänt sig än vilket jag förstog då jag känner sparkar och buffar högt och lågt men hoppas att den vänder sig snart.

Sen vid lunch så åkte jag och hämtade upp Anna och sen vidare mot Erikslund där jag köpte en amningsbehå köpte en svart tidigare och den va super skön så nu köpte jag en vit bra att ha en av varje färg.
Där efter så drog vi vidare ut till Hälla för jag skulle köpa glödlampor på IKEA men då hade dom inte rätt styrka.
Så de blev till att gå in på ICA köpte även glass som vi njöt av utanför=)

Nu har jag precis fixat lite i bäbbens rum. Har köpt vägg dekorationer som jag satt upp. Blev riktigt nöjd=)
De blev stor skillnad mot att  bara ha ett helt vitt rum kanske inte så bäbbe inspererat men tycker att de funkar ändå.

Lägger upp lite bilder på bäbbens rum mm.















Puss å Kram


Kommentarer
Postat av: Tina

Men gud vad fint!! Ser riktigt mysigt ut!

Snart kommer bebben ut också ;)

Kram

2009-04-17 @ 17:16:56
URL: http://misstina.blogg.se/
Postat av: christina

Åhh vad fint du har gjort gumman :D Duktig du är, nu är det inte långt kvar tills du e världens sötaste mammi :) Pusss Christina

2009-04-17 @ 22:44:31
URL: http://chelscea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0